poniedziałek, 21 października 2013

...Wstęp...

NAJPIERW PRECZYTAJ !

No to na wstępie kilka słów o tym czemu postanowiłam założyć tego bloga , no więc polskiego dark'a o Zayn'ie nie ma . Mówię od razu że to nie jest tłumaczenie tylko moje opowiadanie. Otóż, jak pewnie większość z Was jestem regularną czytelniczką wszelkich fanficów itp. rzeczy.Mam nadzieję, że Wam również się spodoba. Żeby Was nieco bardziej zachęcić prezentuję wam zwiastun oto tego opowiadanie.




Pierwszy rozdział zostanie opublikowany we Wtorek o godzinie. 16:00

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie sie zapowida pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun zapowiada sie fantastycznie nie wiem dlaczego nie chcesz dalej pisac no rozumiem kom i wgl ale napewno czyta to duzo osob tylko poprostu jest rewelacyjny i nie maja slow by to opisac. Prosze cie najmocniej Na swiecie zebys go kontynuowala plissss juz po zwiastunie cie kocham pozdrawiam i mam nadzieje ze przemyslisz moja prozbe. Kolezanka prowadzibloga i poprosze ja zeby twojego rozglosila bo jak sama przeczyta to chyba nawet nie bende musiala jej tego mowic kc !!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy