sobota, 26 października 2013

Rozdział 03

Cały dzień spędziłam na oglądaniu jakiś głupich filmów i kreskówek , dochodziła godzina 18 a ja postanowiłam się zacząć szykować na tą niby ‘randkę ‘ z Zayn’em . Naprawdę nie miałam ochoty iść z NIM na te spotkanie , ale z drugiej strony nie miałam nic ciekawszego do roboty , a po za tym i tak by mnie zmusił. Leniwie wstałam z kanapy i pomaszerowałam do swojego pokoju , otworzyłam nie wielką garderobę i skierowałam się do strony z sukienkami , mimo że nie chciałam by mulat widział mnie w sukience to przystałam na jego propozycje ponieważ kocham nosić sukienki. Wybrałam obcisłą czarną z niewielkim dekoltem i rękawami ¾ , do tego czarne szpilki , wyprostowane włosy i lekki makijaż. Kochałam swoje włosy , kasztanowe i długie , były prawie takiego samego koloru jak moje oczy . Spojrzałam lekko na zegarek i zauważyłam że za niecałe 20 minut powinien po mnie przyjść Zayn. Pomalowałam usta szminką i udałam się  na dół , miałam zamiar pójść do kuchni , ale przerwał mi dzwonek do drzwi . Niepewnie podeszłam do nich i je lekko uchyliłam , to co zauważyłam po ich otwarciu wbiło mnie w ziemię. Zayn ubrany w czarne jeansy , białą bluzkę a na to czarna skóra. Wyglądał  niesamowicie ! Dopiero po jego odchrząknięciu zdałam sobie sprawę jak długo na niego patrzyłam z szeroko otwartymi ustami . Nieśmiało poprawiłam sukienkę i spojrzałam na swoje szpilki , o dziwo w tym momencie były najciekawszą rzeczą na świecie.
- Podoba ci się ten widok – podniósł lekko moją brodę tak , bym spojrzała mu w oczy
- Zdaje ci się – odgryzłam mu się .
- Nie kłam Ros , wiem że ci się podoba , a teraz zapraszam panią – wyją ku mnie swoją rękę z nadzieją że chwycę za nią.
- Wejdę po torebkę i klucze – powiedziałam szybko i wbiegłam do domu po rzeczy. Pozagaszałam wszystkie światła , włączyłam alarm i zamknęłam drzwi , Zayn chwycił mnie za rękę i zaprowadził mnie do swojego Seata Ibizy . Czarny samochód z przyciemnianymi szybami , idealny. Zayn uśmiechną się do mnie i otworzył mi drzwi bym weszła do auta . Niezgrabnie , z reszta jak zawsze weszłam do samochodu i zapięłam pasy . Chwilę później po stronie kierowcy pojawił się mulat , zapiął pasy i odpalił silnik . Jechaliśmy w ciszy , byłam zagapiona w ruchliwe ulice Londynu przez które przejeżdżaliśmy a Zayn był skupiony na drodze. Po nie długim czasie zaparkowaliśmy pod kinem , serio ? kino ? to takie oryginalne , choć hmm… podoba mi się to. Zayn wyszedł z samochody i okrążył go , chciałam zrobić to samo lecz moje drzwiczki były zamknięte. Blokada dziecięca ? On mnie tak strasznie irytuje .
-Mogę ? – Otworzył mi drzwi i podał rękę by mi pomóc
- Poradzę sobie sama – naburmuszona wyszłam z samochody i czekałam aż on go zamknie. Zayn   próbował złapać mnie za rękę , lecz mu na to nie pozwoliłam . Traktuje mnie jak dziecko ? To ja się właśnie tak będę zachowywać. On podszedł do kasy a ja w tym samym czasie poszłam do kinowego sklepiku po dwie cole i popcorn , ciekawe na co mnie zabiera . Zmusił mnie do tego żebym złapała jego rękę , i tak właśnie weszliśmy do sali kinowej . Było naprawdę mało ludzi , pomijając nas może dwie czy trzy pary. Mieliśmy siedziska naprzeciwko wielkiego ekranu , koło siebie. Zayn nie chciał mi powiedzieć jaki film będziemy oglądać , miałam złe przeczucia . I słusznie ! Zabrał mnie na horror a ja ich tak strasznie się boje. Po pierwszych paru scenach wpadłam w ramiona mulatowi , jakiś człowiek który przeszedł by obok nas pomyślał by że jesteśmy parą , lecz to porostu strach mną kierował że siedziałam mu na kolanach. A on ? On nie protestował , wtulał się w moje zagłębienie pomiędzy szyją a ramieniem cicho przy tym mrucząc . Po prawie dwóch godzinach męki film się skończył a ja cała roztrzęsiona wyszłam z Sali . Po kinie Zayn odwiózł mnie do domu , i sam udał się do swojego. Rodziców nie było , zresztą była zbyt wczesna pora jak dla nich , w firmie potrafią siedzieć nawet do godziny pierwszej nad ranem.
W tym momencie bałam się zostać w domu , więc bez wahania zadzwoniłam do Miley.
-Halo ? –
-Miley ? Proszę przyjedź do mnie ! Jestem sama w domu i strasznie się boje ! – powiedziałam i zaczęłam się trząść . To wina tego popieprzonego filmu !

- Okej kochana , za 15 minut będę. – i właśnie za to kochał Mi , zawsze jak potrzebuje jej pomocy ona jest. Poszłam do pokoju , chciałam się przebrać lecz przed zdjęciem sukienki szczelnie zasłoniłam swoje okno i dopiero wtedy ją zdjęłam. Wsunęłam na siebie luźną bluzkę mojego taty która sięgała mi do połowy ud . Poszłam do salonu i czekałam aż przyjdzie Miley. Nie musiałam długo czekać bo usłyszałam dzwonek do drzwi , szybko do nich podbiegłam i nie patrząc na to kto przyszedł wtuliłam się w tą osobę. Mój poziom strachu wynosił w tym momencie ostatnie wskaźniki. Lekko podniosłam wzrok i to kogo tam zauważyłam zabrało mi dech w piersiach. 

1 komentarz:

Obserwatorzy